Bland sagor och papper finns ett land...

Godmorgon~!... Eller, godmiddag antar jag. 

Jag åt just frukost i alla fall, så för mig är det mer godmorgon. C:

Enklaste frukostpannkakorna att göra, mosa en banan, knäck i två ägg och rör om~! Stek!

Så nu när jag är mätt på banan-ägg-pannkakor så ska jag strax dra igång med dagen. Träna, tvätta och annat bös. ;)

Känner mig så utvilad idag, delvis då jag var för trött för att träna igår, och delvis för att jag somnade som en sten när jag kom hem. :p

Var inne i Göteborg med Elin och Therese igår och utforskade det nyöppnade stadsbiblioteket~! 
Jag hade helt totalt missat att det hade öppnat igen så jag blev alldeles till mig! XD

Äventyr i regnet!

Så vi sprang omkring där inne en bra stund, snabbt gick det inte då Therese hade med sig sin lillasyster Elsa. Men efter en bra stund då hela biblioteket var utforskat så begav vi oss iväg igen, jag med en hel hög böcker som sådär spontanlånades. Ehehehehe~ >w<

Elin och Elsa~

Böcker!! För jag kan inte hejda mig själv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback