Dag 3 kom och försvann i ett svep

Det var varmt igår, det var väldigt varmt igår...
Speciellt varmt var det när man stod och köade för konventbanden i den varma solen.

Waaaaah~

Men tillslut så var vi längst fram i kön och nu så sitter banden ordentligt runt våra handleder~!

NärCon~peppen!

Ehehehe, sen så var det bara att bege sig hemåt igen för att fortsätta på Ellas cosplay! Wooo~
Så vi (eller ja, mestadels jag) fortsatte med det sista på mönstret, klippte ut tyget och fajtades halva natten med min symaskin som inte riktigt ville uppföra sig!

Koncentrerad.

Så nu är rocken i princip klar~!! Yatta!!

Saknas några detaljer, men yay! Färdig!

Ska kolla med Ella sen om jag får ta en bild på henne och lägga ut på bloggen, så kan ni få se hur den ser ut på och så kan jag berätta vem det är hon cosplayar! oDo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback