Snabb uppdatering, jag lever, och bloggen är inte död!

Just det, jag har en blogg! >D<

Jag återvände hem efter att vi hade vart sista dagen i Helsingborg, så ingen kidnappning eller liknande skedde, utan jag är hemma igen! Även om jag inte uppdaterat bloggen.

Fin utsikt på vägen hem från Helsingborg~

Men wow, det har hänt en massa sen sist. 
Delvis deltog jag i Gishwhes i år igen, sen så har vi både haft avskedsfest och avskedsmiddag för Rebecca som om en vecka flyttar till Geijerskolan i Värmland.
Sen har jag arbetat, delvis har jag serverat på ytterliggare ett bröllop, detta gick helt felfritt och var bara 100% toppen! Fick även bartenda på kvällen där! OuO
Så har jag även arbetat extra som servitris på en pizzeria/restaurang där jag antagligen kommer fortsätta jobba i framtiden~
Wow, har jag, Sandra, fått jobb? Kanske, vi får se! ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken mysig bild. <3 Saknar dig cutie!

2014-08-17 @ 10:35:12
URL: http://sarahj.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback