Tired...

Idag var en sån dag då jag såg mig själv i spegeln och tänkte: Vad söt jag ser ut idag. OwO...

Jag känner mig söt idag!

Tar upp mobilen och tar kort på mig själv.... efter en 5 kort så ändras uppfattningen och jag inser att spegeln var förtrollad. Bilderna blir inte bra. : <
Så ska man lita på bilderna eller spegeln...?


(Men jag lägger upp en bild ändå, för att bild-blogga är roligare...)

Jag är så galet trött nu va, har jobbat idag också (jag var jätteduktig) men jag kunde inte somna inatt, så jag sov bara 2½ timma natten till idag. FU! D:
Och det är därför jag är trött...

Så idag kan jag bara hoppas på at jag somnar tidigt.... efter att jag fått mat.


Och mitt uppdrag kommer nog lyckas med hjälp av denna underbara låten~~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback