Spontanresa upp till Uppsala. dag 2-3 owo

Dag två kom och vi kastade pil, spelade kubb och hade det mysigt.
Jag och Tora var inte världsbäst på pilkastning, men desto bättre var vi på kubb. Och sheize, det var längesedan jag spelade det. XD


Niklas var den som var bäst på pilkastning.

Sen så dök whisky, wii, sake, öl och ris med bacon upp. Gotta sig måste man få göra ibland. owo
Och så körde vi bowling, något skumt wario-spel (tror jag det var) och så kollade jag igenom Niklas två senaste år i kort på hans dator. : P

Ytterliggare bilder på Niklas. För att dem var klockrena. : P
Ett annat spel vi körde, men kortspel den här gången var Guilliotin. Det var rätt enkelt också, och något jag funderar på att införskaffa mig i framtiden. ^w^

Dagarna gick alltså väldigt fort, och vi kom aldrig iväg till stället där vi hade tänkt dansa dansmatta (Niklas är galen på det), jag fick aldrig sett Domkyrkan (ledsen min) och vi drack inte i närheten av så mycket te som vi skulle velat.

Alltså! En resa upp i framtiden är nog inte omöjligt. owo

Trötta flickor på väg hem igen.~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback