DETTA ÄR GALET! D:

OH SHIT! OH SHIT! OH SHIT!

Imorgon är det dags, imorgon kör starten för Göteborgsvarvet igång och jag ska springa det för första gången. Detta skall bli intressant men även riktigt roligt. Tror jag. XD

Det är faktiskt flera personer som har sagt att dem ska komma och kolla på mig när jag springer, men för er som inte kan/vill eller har möjlighet på det ena eller andra sättet att koma och hejja på mig, visste ni att ni kan följa mig ändå i mobilen? C:
Jomenvisst kan ni det! Sms:a GV mellanslag 64837 till 727 00. Tjänsten kostar 30:- och mer information kan ni hitta här.

Och, för er som vill komma och hejja, jag är i startgrupp 18 och börjar springa 15.53.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback