Blodvärde: 130

126 (provomgång)
130 (första tappning)
122 (andra tappning)
130 (tredje tappning)

Idag var jag åter på Droppen under min fin-fina håltimma som jag har onsdagar, tyvärr ingen vinst på mina trisslotter, men jag har åtminstonde hjälpt min nästa. : )
Och det är inte så illa.
Dock är jag galet trött nu, så den där förra veckan-dumpen som jag snackade om igår, jag skjuter upp den ytterliggare an dag. ^w^

Got blod? owo

Also, är ni 18 år gamla, tveka inte över att gå och kolla er själva och se efter om ni har det som krävs för att få lämna blod. Dagligen är folk i behov av det och varje droppe kan göra en enorm skillnad.
Så, vill ni bli en vardagshjälte? Do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback