Exalted: War of the Throne

Kom hem 13.20-någongång i natt efter ex antal timmars spelande av detta spelet. Galet är vad det är, och idag var inte bästa spel-omgången för mig. Ett tag var jag nere på bara 2 legioner. Dvs bara två små gubbar på planen medans dem andra hade massor. DDD:

Sen så byggde jag en del torn, ville ha jade-mynt så att jag kunde köpa nya legioner. Det gjorde bara att jag fick massa essence vilket i sin tur gjorde att alla anföll mig då jag höll på att vinna. : <
Inte okej. (men så är spelet)

Vi är inte klara än, men ändå. Kunde gått bättre. : P
Vi får se hur det går i slut-tampen på söndag. ^w^

Nu ska jag sova/dö lite granna.

Dam-dam-DAM!~ Svarta gubbarna var mina Water-legioner.

Kommentarer
Postat av: Sarah

SV: Ja tack! :D Gillar verkligen bokmärkerna, de är så personliga och egna. :3

2011-07-07 @ 16:39:27
URL: http://mooonshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback