Graorw...

Ojojoj, hej bloggen.
Det eär massa som jag tänkt uppdatera men helt enkelt inte fått tillfälle för.
Så, istället skall jag härmed göra en photo-dump
Enjoy! ^^

Först.
Har vart på konfermationsläger, and it was awesome!

Nissaström med blurry Ylva.


Jag och Ylva kan det här med konst. ^w^


Låt mig få presentera, Mattias och Nisse~~


Jag har börjat rita massa igen ;_____; Yay.

Har ett ganska stort projekt i planerings-stadiet för tillfället. Mer information kommer senare. <3


Jag på pendeln när det var en aning försenat. Lätt att bli smått uttråkad ibland. XD


OCH! Jag med dagens inköp från rean på Shock.ヽ(´▽`)/へへっ


Övrig information är att Johanna övertalade mig om vissa ändringar vad gäller färg på mitt hår. Så ta en noga titt på det nuvarande, för det är klippt och redan igång i förändrings-stadiet.

Ni får se när det är klart~~<3


Kommentarer
Postat av: Sarah

drowl Klänningen. <3

2011-01-14 @ 08:15:15
URL: http://mooonshadow.blogg.se/
Postat av: Nenne

najs klänning :)

2011-01-14 @ 11:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback