Catgirl. ProMarkers

Haha, måste älska det här med förinställda inlägg alltså. Jag är fortfarande på min dator-fria vecka men, som tur är hann jag förebereda något för er nu på lördagen. ; )
Tidigare denna veckan så gjorde jag en bild till en kompis som fyllde år för ex antal veckor sedan. Men då ungen bor i Uppsala så är det inte jättelätt att åka upp och fira honom.
Så, jag skickade iväg bilden jag gjorde till honom över posten, och nu borde den vara framme. (om ingen har bombat posten eller något liknande.)
Så jag tänkte dela med mig av bilden här, och senare på deviantART.
Andra gången jag använder ProMarkers med färg. :3

Referens till kamera och händer har använts. Tack Mimi<3

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Gotta love ProMarkers! Köpte ny (igen) i förra veckan :)

2011-04-11 @ 19:11:55
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback