Japanese boi

AHHAHAHAHAHAHHAHAH! Man blir en aning seg i skallen såhär på natten. Jag sitter och lyssnar på musik samtidigt som jag spelar Pigg-fiske och så hittade jag den HÄR:



LIXOM! OMG! Jag har redan hört två versioner av den här låten. Men den här dog jag av. Japaner och deras engrish!<3<3<3<3
OCH REITA!?!?!? WTF!? Varför? XDDDDDDDDDDDD

Den första artisten som jag hörde den här låten med var lixom Smile.dk som jag har lyssnat på i hur många år som helst nu. Deras version är typ den bästa jag hört av de versionerna jag har hört. ^^:



Och sen så har vi orginalversionen!!! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
OMG! Jag dog även här! inte mest för versionen utan för att det var pappa.. jag tar det igen, för att det var PAPPA som satte på den! Hemma! LOlolOlOLolololoLolOl:

/>

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND!!!! Bara för att jag gjorde detta inlägget så hittade jag ytterliggare en ingrish-version av den här låten! XDDDD
UnderbarT!...:



Ranting in the middle of the night, varsågod lixom! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback