Raket genom skallen!

Mitt huvud är elakt. Lixom, det känns som om att jag ska falla ihop när som helst.
Men det är väl mitt eget fel, och jag tror att jag överlever.

Igår bagav jag mig iväg till Therese för att fira henne, och dum som jag var så slutade det med att jag dygnade. Massa trassel med att skicka över en film till Camilla över MSN är den stora boven bakom det hela.

Träffade Elin på bussen in, det var mysigt då jag inte hade träffat henne på evigheter.

Mys hemma hos Therese, tafsade lite på Kines-Elin och låg smått däckad på Therese's säng. Gav mah husband hennes presenter och åt tårta (laktos-fri för att Therese och hennes mamma är underbara<3).
Sen var vi väl bara allmänt sega resten av dagen och så åt vi sushi innan det att jag och Issa begav oss hem igen.

Träffade Fanny på bussen hem, vilket var rätt tur för då slapp jag somna om (då jag hade sovit på pendeln^^).
Jag var nog hemma runt 10 och somnade direkt. Sen sov jag till 5. Somnade om och drömde fram till klockan 14 idag. Jag blir jämt så sur på att jag inte kommer ihåg vad jag drömmer om, för det är helt underbara drömmar som inte makes sense.

Ska strax iväg till min syster för att fira henne. (TÅRTA!) Och sen kanske upp till församlingshemmet~

Kommentarer
Postat av: Neni

Sv; :O! det har inte du sagt till mig!!! (eller...? xD) Anyway, jag vill ha dom!!! :D:D:D

2010-08-13 @ 03:51:47
URL: http://screammsign.blogg.se/
Postat av: Neni

Sv; BUSIGT! Kanske kan ses nu i helgen? ;)

2010-08-13 @ 05:23:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback