Från skyn inomhus

Haha, det blev inte mycket gjort i skolan idag, vår lärare var sjuk och vi hade bara en lektion idag så.. ha en lektion där man inte riktigt vet vad man ska göra kan man nästan vara utan.
Men, lite blev gjort iaf! ^^

Följde med mina flickor in till stan senare, Jenny skulle köpa skrivblock och Elin skulle växla pengar. Sen så köpte både Elin och Therese cheeseburgare. DÅ HÄNDE NÅGOT JÄTTEHEMSKT!!!
Typ, vi satte oss ner i den glas-resturangen som ligger inne på Nordstan och så kände jag något på axeln, när jag vände mig om var det något blankt och slemmigt på min axel.
NÅGOT HADE SPOTTAT PÅ MIG UPPE FRÅN BALKONGEN!!! DDDDD8
Seriöst! Vem gör så!?

: <

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fan vad elakt :O

2010-08-17 @ 17:53:10
URL: http://sweetsadness.blogg.se/
Postat av: Neni

WTF!? :O Vem fan tänker ens tanken? :@

2010-08-17 @ 19:28:25
URL: http://screamsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback