Ny Älva~~

Igår kväll blev jag klar med en ny bild. Återigen så användes temat Älva, det var nämligen så att en kompis till mig som heter Jessica fick för sig att hon också ville ha en älva när hon fick se bilden jag gjorde till Rebecca. :3
Så, snäll som jag är gjorde jag en till henne.


Älva med maskrosfrön~~

(och om ni ville veta, jag har planer på att införskaffa mig en scanner snart då jag fick bidrag till en av mamma och mormor i födelsedagspresent. Yay~~ slut på alla crappy mobil-bilder av allt jag ritar. owo)

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Tyckte aldrig om bananlacket när jag var liten så jag är glad att jag slipper det nu.

Tack söta du, än så länge övar jag för att få till det, men tror jag har fått till det på några ställen i alla fall.

2011-05-05 @ 10:33:15
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback