Japp, då var snart andra dagen avklarad. O...

dsc00861 (MMS)

Japp, då var snart andra dagen avklarad. Och fyi, det är typ idag jag verkligen känt av att jag inte har någon dator. Efter det att Frida släppte av mig hemma så tänkte jag: hm, kanske skulle ta och städa. Men det slutade med att jag läste igenom ovannämnda systers 10 års gamla skvallertidningar. Gosh, folk på den tiden trodd att man kunde bli gravid av att få sperma i munnen. Lol. Oh, och ja kan äntligen sätta upp mitt hår i en hög tofs igen! En liten hög tofs men ändå en hög tofs. För tillfället är jag åter ute med mina inlines. Och är det fortfarande någon som är vaken när dem läser det här så vill jag bara slå ett slag för himlen ikväll. Stjärnorna är jättefina. Owo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback