Dator-strejk

Okej, när ni läser detta så har jag redan lämnat ifrån mig Hannibal. För från och med idag så kommer jag vara internet/dator-fri.
Det är nämligen så att Rebecca, en person uppe från kyrkan, sitter lite för mycket vid datorn. Så vi kom överens om att ifall hon inte sitter framför datorn på en vecka så ska hon få en biobiljett.
Kanske inte världens största vinst, men i alla fall något.
Så, för att det inte ska vara allt för jobbigt för henne så sa jag och Jesper (hennes bror) att vi också ska avstå från datorn under denna veckan. Det kan juh inte vara annat än nyttigt lixom.
Det är alltså så här det gick till när vi bestämde oss för att byta dator. (och vi kan juh inte varanddras lösenord.)
Så, vill ni mig något så är det bara att ringa mig på mobilen. Ifall ni har mitt nummer, annars finns det på Facebook för er som känner mig där.

Vi ses igen om en vecka. ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸
Tills dess, ta hand om er~~

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehehe sitter inte alls för mycket vid datan xD<3

2011-04-17 @ 15:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback