Kristen

Jag börjar känna att alla dessa nya inlägg börjar bli lite av en introduktion till lilla mig, och då kanske jag kan fortsätta den här introduktionen med att berätta något annat om mig själv.
Jag är aktivt kristen i svenska kyrkan.
Jag går i kyrkan ca 1 gång i veckan.
Jag har i flera år varit konfirmandledare nu.
Jag målar kristna motiv på väggarna i församlingshemmet där jag bor.
Jag är med i lovsångsbandet.
Jag lyssnar på kristen musik.
Och nyss dog jag då jag hörde svensk kristen musik spelas på den japanska kristna radiokanalen jag lyssnar på. -OMGLIX!! gapskratt-

Detta var låten som random spelades nyss. "Lena Maria - How great thou art/ O store gud" WTFtyp!?

:3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback