Sol och tvätt och brinnande lår~

Wow! Jag känner mig så bra idag!
Jag har tvättat, diskat, städat, klippt gräsmattan och tränat. :D
 
Ren tvätt~
 
Mmmm~ så nu ligger jag bland mina nytvättade sängkläder och myser, >w< rumpan värker men det är så det ska vara!
 
Har använt mig av en träningskalender skapad av Cassey Ho den senaste månaden och wow, jag känner mig galet mycket starkare av den!
Cassey Ho är en pilates-instruktör som jag starkt kan rekomendera! Hon är mer känd under namnet Blogilates då det är namnet på hennes YouTube-kanal, hennes blogg, hennes app osv. 
Jag fick höra talas om henne genom min kompis Elin som utmanade mig att utföra en av hennes challanges och nu, nu är jag fast. :p
 
Cassey's nybörjarkalender. Om intresse finns för att testa.
Ytteliggare månadskalendrar går att få tag på genom hennes blogg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback