Neverending skojsigheter!

Wow, tiden springer iväg som bara den!

För tillfället sitter jag på Fyren i Kungsbacka och väntar på att Nenne ska sluta arbeta, regnet bara öser ner utanför, men som tur är har jag lite konfirmandfuffens att pyssla med så jag kommer hålla mig själv sysselsatt utan problem~

Mysigt värre~

Jag är inne på mitt sjunde år som konfirmandledare nu!
Jag älskar verkligen arbetet man utför med konfirmander, även om man inte har så mycket ledig tid över då det är rätt mycket att göra.
Hålla i lektioner, planera lekar, åka på läger, skriva drama~ haha
Men ack, jag ångrar ingen tid jag lagt på detta!

Kanske ska ta en ny snabbrepris från senast också? OwO

21/6 - firade mini-midsommar med fina tjejer!

22/6 - finplanerande av fadderfördjupning med snabbmat

24/6 - åkte in till Gbg med Agneta och lämnade tillbaka/lånade massa böcker~!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sötnosen <3

2014-06-26 @ 20:55:05
URL: http://sarahj.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback