Cronuts och bilfärder

Tiden går så fort, i ena stunden sitter man mitt ute i skogen och i nästa sitter man i Rebeccas extrasäng och en hel dag har gått! Wow! 

Halva den här dagen har gått åt till att planera den kommande konfirmandtiden, den 15 juni drar det igång igen och en hel månad med lektioner, skoj och stress ligger framför oss.

Andra halvan har ägnats till att förbereda inför Saras student imorgon~!!! Åh! Hoppas hon kommer bli glad! OuO

Sen testade jag även cronuts idag~! Oh mai gawd! Det var ju supermumsigt!
Har vart nyfiken på att testa cronuts sen jag hörde talas om det efter jag såg ett avsnitt av 2 Broke Girls. Cronuts är en blandning mellan croissants och donuts! Fast dem jag testade från Ica var även fulla med vaniljkräm så det var lite vaniljmunk inslängt i mixen också!

Heaven~!

Skulle inte förvåna mig om jag går upp i vikt nu i sommar. XD
"En extra tårtbit, och inte gå till gymmet. Ja, jag tror ni förstår vad jag menar." - Maria Montazami

Kommentarer
Postat av: Nenne

Hahahha, citatet! Hög igenkänningsfaktor på den!;)
Btw har jag aldrig hört talas om cronuts, men den såg satans god ut :)

Svar: Dude! Får du chansen så testa! Så galet gott!
Och ska man citera folk så ska man välja rätt citat med omsorg! ;)
Chibi Von Sandra

2014-06-05 @ 07:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback