Dags för roadtrip!

Wow! Jag är helt slut efter helgen, men jag är ändå galet pepp inför veckan~! OuO

Förra hösten träffade jag min kompis Elins lillasyster Ella på ett konvent i Göteborg. Vi pratade lite allmänt om att vi ville åka på fler konvent, så Ella pratade med Elin och vi fick bestämt att vi definitivt hade drivet att åka på konvent tillsammans!

Det var först närmare våren som vi började planera närmare för det hela, och vi tre plus Therese bestämde oss för att försöka oss på NärCon tillsammans. Det är nämligen så att Therese pappa bor i Linköping och det är precis att han får plats med oss allesammans i sin lilla lägenhet! Yahooo~

Så nu sitter jag i bilen tillsammans med Elin på väg för att plocka upp Therese och Ella, detta efter massa strul såsom att Elin försov sig och min moped dog på väg hem från Kungsbacka där jag var förbi och plockade upp Elin från pendeln... Yay! Det var en härligt svettig halvtimma! XD

Dagens workout, check!

Skriver mer om helgens äventyr om en stund! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback