Dag två i Linköping är över

Haha, den här dagen har det inte hänt så mycket, samtidigt som vi ändå fått gjort en hel del~

Delvis har jag fortsatt med Ellas cosplay som jag lovade henne att hjälpa till att sy. För ibland är jag ute i sista minuten med att göra saker. >D< Ehehhe~ 
Så hon och jag satt och fixade mönster till detta tidigare!

Jag dubbade henne till mönsterklippare då jag satt och ritade upp mönstrena.

Efter detta tog vi oss vidare till Åtvid för att hälsa på Thereses mormor och morfar~ och så spenderade vi resterande del av dagen hos dem.
Galet mysig dag med bullfika, promenad, lek, grillning och allmänt häng!

Ehehhe, lekplats! För vi vägrar att växa upp!

Och duktig som jag är så skrapar jag upp knäna när jag ska hoppa från en gunga... =, ^=

Men det är okej för jag hade en väldigt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback