Konfirmander, städ och NFL

Den här dagen har vart full av allt.

Igår så hade jag feber, något jag antagligen plockade upp från min storasyster, men som tur var så gick det över och idag var första dagen med vinterkonfirmanderna. Så vi lekte lekar, grävde gropar, knöt knopar, ja gör sånt som konfirmander gör bäst...

Efter det så följde jag Rebecca hem innan det att jag åkte inmed Ylva och städade vuxenskolan. Första gången jag gjorde det själv och blev klar på lite mer än 3 timmar! Woooh!

Nu sitter jag bara och tar det lugnt, kollar på Saints vs Buccaneers matchen på tv10.
UGGGGH!!!! I LOVE FOOTBALL!!! OwO
Buccaneers leder matchen men jag gillar nog Saints spelstil mer. Av de matcher som jag sett så långt iaf med dem.
OCH!! Jag är så galet imponerad av Packers. Delvis vann dem Super Bowl förra året och sen så är de obesegrade hittills i år! WOW!

This is action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback