Last weeks dump. : D

Sitter för tillfället på stadsbiblioteket och väntar på att klockan skall bli 18.30. Skall då iväg med skolan på en kör-grej. Stör inte kärleken heter den och det skall bli intressant tror jag.

Och, medans jag väntar på att tiden skall gå, vad är väl inte bättre då än att uppfylla mitt löfte jag gett två dagar i rad nu? : D

Here goes:


Onsdag 27/4. var iväg på Vår-rocken som hölls på Aranäs-teatern. GOSH! Alla var så grymt duktiga, och särskilt en vän till mig som heter Rebecca. Hon är så galet peppande att se på. Och hon har en grym röst. 
Thehehhe, jag och Ylva var här tillsammans och vi ansåg att det var en dejt~~



Torsdag 28/4. Var iväg och såg Yvonne med ett gäng från skolan. Mycket skum teaterföreställning, som jag dock rekomenderar. Mind-twisting!



Fredag 29/4!!!!!!!!! JAG FYLLDE 20 ÅR GAMMAL! :DDDD
Hade en av dem bästa kvällarna i mitt liv och minnena från den kvällen kommer jag ha kvar LÄNGE!
Dock har jag inga bilder från den här kvällen så ni får bilder på mina AWESOME presenter jag fick av mina AWESOME!!!! vänner! C:
badmössa, enhornings-kudde, tavla med hjärta, pengar, sparkling sake, ljus, godis, kanin-plånbok, knapp och svamp-mobil-smycke~~


kokbok, The Playbook, drinkbok, 70% choklad~~


kingdom hearts-tröja och te-burk~~


Söndag 1/5. Jag och Rasmus ordnade kyrk-kaffe. GOSH! Det är första gången jag typ gått/stått i kyrkan mer än vad jag suttit. Det var galet mycket som var tvunget att göras, och Rasmus skötte datorn. Så, vi kidnappade lite folk men jag gjorde det mesta annars. ^w^
Folk, it was a success! : D

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Rutiga kokboken är verkligen en klassiker :)

2011-05-05 @ 21:36:22
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Turtle

Mys<3

2011-05-05 @ 22:04:25
URL: http://www.ameblo.jp/catturtle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback