Rainbow Brite och jakten på stjärnljuset

Ohh, ibland känner man sig på sånt härligt nostalgi-humör och idag är en sån dag.

Är det någon som kommer ihåg eller känner till Rainbow Brite?
Jag hade den filmen när jag var liten och jag verkligen älskade den. Det var en av mina favoriter.

Dock, den gick tyvärr sönder och idag är den ett minne blott.
Önskar att jag återigen kunde se den ned svenskt tal, men som tur är hittade jag den iaf med engelskt tal på veoh.
YAY! (^。^/)


Watch Rainbow Brite and the Star Stealer Movie in Animation |  View More Free Videos Online at Veoh.com

Kommentarer
Postat av: Asgeiralise

Merci for all the wonderful writings

2011-05-30 @ 10:03:09
URL: http://asgeiralise.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback