LilaDoodle

yiekes, jag borde egentligen sova nu men jag är lite fast vid datorn. XD

Nenne lånade ut sin tablet till mig i helgen när vi skulle ha Dollhouse-maraton, och nu vet jag inte hur jag har klarat mig utan en i hela mitt liv... D8
Jag använder tableten till att surfa med och nu har jag börjat att sakta men säkert lära mig lite olika tecknar-program.
För det mesta har jag kört SAI men jag har även provat på OpenCanvas och senare ska jag lära känna Photoshop CS3.

Men, innan jag går och lägger mig så bjuder jag på en bild. (^。^/)ウフッ

Godnatt alla~~<3

 

(also, från och med nu finns kategorin "The artist me~" vart jag kommer lägga alla liknande inlägg med bilder och sånt jag gjort.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback