Sucker Punch.

Ja, som ni kanske kan räkna ut vad gäller titaln på mitt inlägg så var jag och Frida iväg och såg premiären av Sucker Punch på Facklan.
OMG! Säger jag. Den filmen var verkligen skum.
Tänk er att någon säger till er: Hej, [insert ert namn här] vad tror du om att göra en film som är en blandning mellan Inception, Sagan om ringen, Shutter Island, Kill Bill, andra avsnittet från tv-serien Firefly, alla tänkbara martial art-filmer som finns, Chicago och lite blandade tv-spel? Och självklart så är det bara snygga tjejer i huvudrollerna med coola vapen och massa awesome special-effekter. d(◎o◎)b
.  .  .  .
Jag måste faktiskt medge, att även fast det tog ett tag för mig att smälta filmen så gillade jag den. Jätte cliche på alla sätt och vis (förutom faktumet att det inte hade något romantiskt tema med alls). Men ändå, tror inte att det är en film för alla, många ratar nog filmen efter att dem har sett den utan att veta varför, men, jag gillade den ändå.
Men, ser ni den så måste ni vara förberedda på att det är många lol-moments i filmen. Och det är mer än en gång som man blir lite: WTF!?
Just so you know. ^w^
Sucker Punch!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback