Buffy season nine

10 år gammal liten flicka sitter framför TV'n en kväll och ser på en serie som kommer att komma att betyda mycket för henne. Oförstående, och utan att hänga med i handlingen fastnar hon direkt.

Det är först många år senare som hon sett hela serien, och nu vill hon aldrig släppa den.
Denna flicka var jag.


Läste just om att det är planer på en säsong 9 i Buffy tVS. Den kommer släppas under två år framöver och jag är jättelycklig. Detta är dock slutet på Angel då de karaktärer som fortfarande är aktiva i den serien i stället kommer dyka upp på nytt i Buffy S9.
Men, lycka! ;____________; Buffy är inte slut än. Och jag hoppas att the Buffy universe will be active and alive a long time in the future.

Lixom, detta är Joss och gänget skyldiga mig då de inte släppte massa grejer som de ändå hade manus och planer på. T. ex
Buffy the Animated series
(lixom, tecknade Buffy som skulle sändas på Fox Kids)
Ripper
(Allas våran Giles egna serie)
Slayer school (känner att den talar för sig själv. Slayers all the way)
Faith the Vampire Slayer (lol/ascoolt!)
eller den mest viktiga/coola/epic: Spike the Movie

Dock, vad som helst kan juh hända i framtiden. right! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback