Utekväll i GBG

Idag fyller bästaste kompisen i hela världen år!!!
GRATTIS NENNE!!! 15 år av vänskap och massa fler kommer det bli!!!
Och i samband med att hon fyllde år och att Freeny fyllde år i torsdags så bestämdes det att vi skulle ut. 18-åringen kände att hon var tvungen att pröva sina 18-års-vingar.

Haha, när jag och Nenne hade kommit in till Göteborg och mött upp Freeny så blev det att vi fick vänta in Laila i nästan en timma. Haha, seriöst, Laila kan inte komma i tid. Men vi gillar henne ändå.
Och typ, jag och Nenne har kommit på en uträkning för hur man ska räkna ut tiden som det tar för Laila att komma.
Yx3+3
Först så tar man tiden Laila säger att hon ska ta på sig för att vara där, sen tar man det gånger tre plus tre.

Anyhowww!! Typ, vi tog oss till tre ställen, först Charlie's Änglar som ingen av oss kände att vi gillade särskilt vidare, sen så var vi i kö till Parken som hade Rock Night. Något som vi alla fyra hade missat dock var att det var 20-års-gräns den kvällen. >___________>
Yippi. Men tack vare Freeny's syster tog vi oss till Saga, en klubb vid Gamla Ullevi. Och för er som inte visste det så är detta något av en gay-klubb, så ca 90% av folket där var tjejer. XD
Men det var grymt där och vi dansade loss totalt! :3

Sen på bussen hem började jag och Nenne snacka med en kille vi satt jämte, Nenne satt nämligen i mitt knä. Och Han tyckte att Nenne såg äldre ut än mig.. typ 18. Jag däremot såg ut som 17. HAAHAHahHAHAHAH! lol. Hans min var oslagbar när han fick veta att jag var ett halv-år äldre än Nenne. :3

Uhuhuhu, "I'm gonna live forever!"

Kommentarer
Postat av: Ne

tack! :)



sv: to be honest så nej. Har fått 3 grattis-sms. Det från dig, ett från min syster på skoj och ett från Hannah.

Har fått grattis på facebook men jag tycker inte att de räknas egentligen...

2010-10-03 @ 19:17:06
URL: http://screamsign.blogg.se/
Postat av: Freeny

mina 18-årsvingar kändes bra! haha :)

2010-10-03 @ 22:12:20
URL: http://freeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback