Ghibli-kväll

Kom nyss hem då jag har vart hemma hos syskonen Larsson och spenderat kvällen med att kolla på Ghibli-filmer.
Tonari no Totoro och Sen to Chihiro no kamikakushi stod på schemat. Riktigt mysiga filmer~!

Sen var Jesper en riktig pärla och skjutsade hem mig på moppen. Många tankar går igenom skallen när man åker moppe, jag älskar det.
Delvis kom jag att tänka på en kväll för fyra år sedan när det var lika månklart och jag fick skjuts hem från Kungsbacka. Det luktade dock skinn den gången, men annars var det nostalgitripp^^

Aslso, så kom jag att tänka på ett WoW-Jocke citat.
"Jag fryser knäna av mig."

Haha, mamma varnade mig om att jag skulle ta jeans på mig, men av lathet lät jag bli. ^^

Sen så funderade jag om Jesper skulle tycka att det var kallt om jag stoppade händerna innanför jackan på honom. För ovetandes information. Jesper gör snöänglar på vintern i bara t-shirt! DDDD8
Galen människa! ^^


Kvällens filmer~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback