Perkele-fest

Igår var jag inne på Elaktronen och såg när flera band spelade och det var fullt ös både på scen och i publiken. Jag har verkligen saknat att gå på konsert, och då att jag har biljetter till Bullet for My Valentine nu i november är hur skönt som helst! ;___________;

I vilket fall som helst, för er som inte varr där igår ska jag nu beskriva hur det va! 8DDD
Först ut var Disregard som spelade, dem var riktigt bra, inte riktigt min favorit-musik, och fast jag hört dem tidigare så kände jag inte igen en enda av deras låtar. Det är lite synd, för dem är ändå riktigt duktiga musiker.

Sen efter det spelade Arcosolium. Wah, deras gitarrist och trummist var hur duktiga som helst! Jag var helt mål-lös, för deras musik var mysig, samtidigt som den hade aningen Castlevania-stuk över sig. Tyckte bara det var synd att de inte har försökt sig på screamo, för jag tror att det skulle passa deras musik. Men andra som jag nämnde det för var tveksamma till det.

Sen så var det Särimner som spelade, och det var utan tvekam deras bästa spelning hittills. Deras låtar är så mysiga, samtidigt som dem är orginella. Deras scen-närvaro är hur grym som helst också! Det var ren lycka att se dem spela och att jag även då känner dem. ;______________; Känner mig så stolt!

Röjde ordentligt till Grimner efter det, WAH! Förstår att de har börjat göra ett namn för sig utomlands. För dem var verkligen otroliga. Försökte att inte känna av mina fötter som började kännas vid rejält vid det laget, men att vara med sina kompisar på ett sånt ställe var hur underbart som helst! :3

Gör lätt om det snart igen.

 

Särimner~


Kommentarer
Postat av: Sarah

Alla band var verkligen jätte bra :D missade dock Grimner :c

2010-11-14 @ 10:16:07
URL: http://sweetsadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback