Lovsång<3

Idag var det upp tidigt och iväg till Förlanda där lovsångsbandet (vi) skulle sjunga och spela.
Även gårdagen spenderades där ute med övning hela dagen. Hur trevligt som helst. Börjar känna att jag får respons nu då Isabelle utmanar mig mer vad gäller min röst och sång. Har även blivit påtvingad att spela både ägg och tamburin. Ohhhh, komplicerat värre. XD
Men typ, det är roligt.

Har även nyheten att min lillebror har flyttat till pappa nu också. Så nu blir det trångt.

 

Lillebror, den ungen har två skärmar till sin dator. XD




Kommentarer
Postat av: Turtle

Heja, Chibi<3

Haha, sån värsta high tech yuuki-bror du har ;>

2010-11-15 @ 22:24:48
URL: http://ameblo.jp/catturtle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback