Fyren

Sitter för tillfället på fyren i Kba och tar det lugnt.



Uhuhuhu, skaffade mig nytt lånekort, mitt gamla hade nämligen gått ut.
Fast ska jag vara ärlig så fixade jag det mest för att få tillgång till det trådlösa nätverket här. ^w^
Så nu har jag beslutsångest. Sitta vid datorn en stund till eller börja gå bort till bowlinghallen?

Åt juh den där jäkla kladdkakan förut till lunch, och så hittade jag ett par byxor som jag bara älskade. Problemet var att min rumpa var för stor för att byxorna skulle se bra ut på mig. ;______________;

Så, det blir nog gå... = gå nu. För att hinna till bowlingen innan 19.00.

AND! Jag hittade dem finaste skorna idag! Egentligen skulle jag leta efter vinterskor, men självklart hittar man inte det man söker efter. -suck-

Jaja, sånt är väl livet? :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback