Bullet for my Valentine~

Jag har saknat att gå på konsert! ;___________;
Och då att första riktiga konserten i år blir Bullet for my Valentine med Funeral for a friend som support... magiskt! Hur vackert och underbart som helst!

Och jag kom långt fram, det var mycket enklare än andra japanska artisters spelningar jag vart på, fast det beror väl mest på att deras fans är helt maniska. XD
Men typ, ohhhh, vad bra det var! Så här bjuder jag på två bilder jag tog.


Det är inte mitt finger utan en arm från människan som var framför mig.

 

 

Jag är så himla trött i kroppen nu alltså. För något som skiljer sig från de konserterna jag brukar gå på och den här var att det fanns fler killar i publiken. = mindre luft, mer tryckande, mindre respekt.

Eller typ. Men tjejer är inte alltid en dans på rosor heller. Dem har bara olika tekniker.

Also, Jag och Nenne före och efter konserten:

Uhuhuhu, typ, skulle jag haft pengar så skulle jag köpt en konserttröja idag. Men, är man pank så är man.

 

Nu ska jag sova, vetandes att det snöar ute.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Oh vad värt det ser ut att vara :D Ångrar lite att jag missade det :c

2010-11-20 @ 09:31:36
URL: http://sweetsadness.blogg.se/
Postat av: Ne

SÅ FREAKING AWESOME! :D

2010-11-20 @ 23:01:53
URL: http://screamsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback