Kondomer?

Sitter hemma framför datorn med isglass efter en härlig dag inne i göteborg med vänner.

Har vart iväg till Röda sten, Barbarella, Shock, SF och även biopalatset där vi hämtade upp biljetter till Inception som vi ska se imorgon. Känner mig rätt duktig, det var typ massa grejer vi hann med på bara fyra timmar. :)

Vi var även inne en vända på Hemköp vid masthugget för att inhandla lunch och stalka ner Laila. Men hon var inte där den lilla grisen. Dock slutade det lyckligt ändå då jag fick mig inköpt en fjärdedels vattenmelon som jag kunde tugga i mig.

Lite senare när vi var på väg från SF med vår nyinköpta Tru Blood så var det folk som delade ut gratiskondomer.

"Kondomer?" :)
Tackar och tar emot, och visst fick man en kondom i den lilla fickan, även vattenbaserat glidmedel. Ooooohhhh!~

Väl på pendeln blev det dags att prova Tru Blood-drycken, och den var jättegod! 8DDDD
Lixom, jag tycker inte om serien, har försökt och försökt men jag klarar inte av den, men Nenne ska tvinga mig se den imorgon och enligt henne "ska jag tycka om den". Känns som om att jag har rätt höga krav på mig här.
Men, ett nytt försök ska jag i alla fall ge den innan jag ger upp.
För Nennes skull. ^---^

Kommentarer
Postat av: Nr

Sv; AWESOME! vi måste prova någon av dem :P

2010-07-28 @ 19:21:33
URL: http://screamsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback