Inception

Kom nyss hem från my best friend and hennes läckande hus.
Inte för att det läcker mycket längre men det gjorde det tidigare idag så att massa spänner och grejs fick plockas fram.

Dock. Det viktigaste jag kanske kan berätta just nu är ändå.
INCEPTION! SE DEN! Den var hur grym som helst och man ångrar sig inte över att lägga två och en halv timme på att se den. Jag lovar.
Jag har inte fattat tidigare att Leo kan spela såna filmer, tanken kanske har funnits där men den har inte utvecklats. Men efter den här filmen så utvecklas alla ens idéer och den ger mer än bara en WAAAHH-känsla.
Jag tror min mage fick sig en släng magrute-faktor senare på kvällen, för seriöst jag satt och spände mig i hela filmen. Ville lixom skrika ut vissa gånger men hindrade mig själv då jag påminde mig om att jag faktiskt satt inne på en biograf.
Eheheheh~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback