Sandras julhandelsäventyr.

Jag är verkligen inte gjord för julen, skulle det vara möjligt så skulle jag rösta för att avskaffa helgdagen helt och hållet. -suck-

Jag hade lite tur förut när jag skulle med pendeln, då skolkortet inte fungerade idag så var jag tvungen att fylla på mitt fritidskort. Fullt och kö och allt som är så trodde jag juh självklart att jag inte skulle hinna med. Men. Som alltid nu på vintern så är pendeln sen, vilket gjorde att jag precis hann med. YAY! ~~

Väl inne i Göteborg så tog jag mig in till första affären, där hade de båda grejerna jag var ute efter, vilket jag inte hade vart säker på ifall de skulle ha över huvud taget.
Vilket flyt jag har var min tanke.

Men där vände det, efter det så var jag tvungen att gå in i tre affärer för att hitta en klapp som jag var ute efter, sen efter det så var det att gå hur långt som heslt och när vl allt var inköpt så missade jag pendeln på grund av att detä r sån himla kö ÖVERALLT. Varför? VARFÖR!? D:

Men värre än kön är allt folk som går jättelångsamt, stannar eller bara står i vägen, förstår inte folk att man inte kan göra så? Särskilt inte vid jul.
Jesus!

Men, efter att ha fixat allt, väntat ca 45 min på min pendel, inköpt mig en Chai Latte som belöning och slagit in julklapparna på pendeln, så är jag äntligen på väg hem till Mimi för mys med mina flickor~~<3

Uhuhuhu~~
Also, hann med att sätta upp reklam för vårt Rollspelsläger på Drottningtorget i allt stressande.
Så, passar på att göra lite gratisreklam på bloggen också. :3



(klicka på bilden för att komma till facebook-sidan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback