Mörkret mellan stjärnorna

Coriolis- Mörkret mellan stjärnorna.
Det var rollspelet som vi spelade igår och jag måste säga att det var verkligen något speciellt. Både att spela med den gruppen och att spela den typen av rollspel.
Stefan använde sig av "tekniker" som jag aldrig vart med om tidigare när jag spelat rollspel. T.ex, när reaktorn i skeppet dog så släckte han ner allt och satte på sin special-belysning som han hade förberett med uv-lampa och annat mys.
Och massa ljudeffekter! Wah! Det gav en sån effekt på det hela att.. WAH! Helt enkelt.

OCH! Vi var grymma! Inte en enda person dog (vilket jag trodde) och vi döddade alla monster! För så bra är vi! ヾ(@^▽^@)のわはは!~

Sen idag så fick jag och Ylva skjuts med Ayataxi från Idala då vi skulle in till Göteborg.
Ylva fick införskaffat sig lite manga på SFbokhandeln och jag köpte en förpackning med PROMarkers inne på in-ex.
Tänkte, jag provar vad jag får tag på sen så kan jag testa annat om jag kommer över det.

Resultat av första bilden med pennorna.


Sen åt jag och Ylva sushi på Mamaya sushi som ligger vid Vasaplatsen. MEN! Dem har ändrat om där så dem hade inte samma sushi eller miso-soppa som förra året! ( ̄△ ̄;)
Det var fortfarande gott, Mamaya gör riiiiiiiktigt god sushi, men den var godare tidigare.

Uhuhuhu, sen så "lekte" Ylva med maten.
Ingefäran är berg, sesamfröna är människor och det gröna är monster. Soyan är självklart hav och räksjärtarna är båtar. ^w^


Alla människor: WAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback