ひさしぶり。

Det var ett tag sedan jag skrev i bloggen nu, har vart hemma sjuk och vart jättetrött i allmänhet. Så varken ork eller annat har funnits här.
Men så träffade jag min syster igår, vi gick en vända på Kundsmässan innan jag stack in till skolan, och hon klagade över att jag inte skrivit, sa till och med att hon saknade min blogg. ;____________;
Söt du är syster min~~<3

Idag hade jag en MYCKET givande dag. Åkte in till min enda lektion i skolan som visade sig vara min ingen lektion i skolan idag. Tvåorna var i full gång med att göra pepparkakshus så salen var upptagen= ingen plats till att jobba med lera. Det härliga var att vår lärare inte hade sagt något om detta till oss. Yay..

Så nu ligger jag här och använder upp mitt sista lypsyl som smakar twister. Och strax ska jag starta julkalendern på svt.se och kolla lite på den. Har hört från flera ställen att det är en liten wapanese med i år. Yikes.

Återkommer snart igen<3

Lypsyl Honeyberry = Twister~~<3


Kommentarer
Postat av: Syster

Ne, du är så söt.

2010-12-09 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback